۴ پاسخ

من بعدده روز بستم وهمچنانم دارم می‌بندم... شکم بند کشی از داروخونه یا کالاپزشکی تهیه کن...من شبانه روز می‌بندم باهاش می‌خوابم

من ک نبستم
گوشت دلم درد میکرد نبستم

دکترم ب من گفت یک روز بعد زایمان ببند
اما من چون درد داشتم چند روز بعد بستم و تو خونه راه میرفتم
هنوزم موقعی ک تو خونه راه میرم و کارامو میکنم میبندم

دکتر به من گفت باید گن کشی ببندی منم خریدم فک کنم همین بعد زایمان باید ببینیدیم

سوال های مرتبط

مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی