من بعدده روز بستم وهمچنانم دارم میبندم... شکم بند کشی از داروخونه یا کالاپزشکی تهیه کن...من شبانه روز میبندم باهاش میخوابم
من ک نبستم
گوشت دلم درد میکرد نبستم
دکترم ب من گفت یک روز بعد زایمان ببند
اما من چون درد داشتم چند روز بعد بستم و تو خونه راه میرفتم
هنوزم موقعی ک تو خونه راه میرم و کارامو میکنم میبندم
دکتر به من گفت باید گن کشی ببندی منم خریدم فک کنم همین بعد زایمان باید ببینیدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.