برای رفلاکس چه داروهایی میدید؟

۳ پاسخ

پنتوپرازول که ساختنی هس
دیگه قطعش کردم

اسومراز ۱۰ میدادم خیلی خوب بود

اس امپرازول

سوال های مرتبط