۲ پاسخ

امسال باید ثبت نام کنیم بچه ها رو دیگه لازمه قبل مدرسه امادگی داشته باشن

من امسال گذاشتم پیش ۱ بله عالی بود برای دختر من که خجالتی هس تونست دوست پیدا کنه روابط اجتماعی رو برد بالا اما خب به خاطر آنفولانزا و سرمازمستون و شرایط الان خیلی کم رفت اما همونم غنیمت شد

سوال های مرتبط

مامان تبسم وشاهان مامان تبسم وشاهان ۵ سالگی