خانماهیچکدومتون این ویروس جدید گرفتین ؟؟تب وبدن درد؟

۱ پاسخ

بله من گرفتم دیشب شبی سختی بود ساعت ۱۱ نوبت دکتر دارم

سوال های مرتبط