تب وبدن درد شدید دارم چی میتونم استفاده کنم

۴ پاسخ

برو دکتر کسی تجربه نداره میگه یچیزی بخوری واسه جنین ضلر داره اینجور مواقع باید بری پزشک

برو دکتر
وتامیتونی نوشیدنی بخور آب سیب آب پرتقال شلغم ولیموشیرین
من خیلی خوردم دوسه روزه خوب شدم

من انفلانزا گرفتم رفتم بیمارستان قرص انفلانزا و استامینوفن و آزیترومایسین نوشت برام با یه سونو
میخواستن بستریم کنن چون گفتن انفلانزا خیلی خطرناکه

هیچی.باید بری بیمارستان ببینی پزشک چی میگه.سرخود هیچی مصرف نکن.

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان پسري👶🏻 مامان مامان پسري👶🏻 هفته سی‌ام بارداری