مامانا از پوشک گرفتن سختهه؟؟؟

۳ پاسخ

اگه حساس و عصبی نیستی نه سخت نیست من بعد چندین‌ماه پوشک نکردن و شستن و‌روفتن همه جا برا عید هنوز گاهی سر لج کلا قالیم آبیاری میکنه چیزی نمیگم

بعلهههههه

خیلیییییییییییی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی