۹ پاسخ

عزیزم اول بگم بازم بستگی به خودتون داره از چی استفاده کنید ولی من چون پسر اولم بود برا دومی هم همینطور استفاده می‌کنم یکی برا اول به دنیا اومدن از این قنداق سوییسی ها و کریر برا جایه جایش واقعا کار آمده ، بعد از این ست مسافرتی ها که پتو و بالش و تشک برا جایی که میری و دیگ رورویک و کالسکه هم عالین هر دو

عزیزمممم ان شا الله بسلامتی دنیا بیاد
پسر منم ۱۸ خرداده
من تقریبا از دوماه پیش تمام وسایل که واجب بود و خریدم چیز اضافی و بدردنخور سعی کردم برندارم
ولی چون بچه خرداد بدنیا میاد سعی کن لباسای بهاره و خنک برداری چون بعد اون سه ماه اول به تابستون وگرما میخوره لباس خنک بدردش میخوره سعی کن چهر پنج دست لباس نخ پنبه خنک زیر دکمه ای بلوز شلوار سایز صفر تاسه ماه برداری داخل خونه چون احتمالش هست تند تند لباس کثیف بکنه بشوری دم دستی و چهار پنج دست بردار یکی دو دستم بیرونی برای مهمونی جایی میری
شیشه شیر بخر پستونک بخر دستمال تعویض پوشک نیازه دستمال دورپیچ نیازه برای زمانی که دستشویی میکنه میشوریش بپیچی‌دورش
خیلی چیزای اولیه واجب هست به ذهنم اومد خودم چیا خریدم برات میفرستم راهنمایی بشه برات

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنی پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
۱۳۰۰ نفر مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

بستگی به جا هم داره، یک اتاق رو میخواهی بهش اختصاص بدی؟ یا نه؟ در کل لباس، قنداق سوییسی، پوشک، وسایل بهداشتی، پتو دورپیچ، رختخواب واجبه. من چون اولی بود و اتاق خالی داشتم، هرچی بودگرفتم تقریبا منتهی واقعا بیشترش بلااستفاده می مونه

یکی دو دست لباس صفرتا ۳ماه
لباس سایز ۲.۳.۴از هر کدوم یک یا دو دست
کلاه و دستکش و جوراب
یه پتو دور پیچ نازک چون هوا گرمه
اگر کالسکه لازمته بخز
شیشه شیر و پستونک و شامپو،لوسیون،صابون،روغن بچه
سرویس تشک و بالشت (خواب)بچه

منم خرداد میاد اخراش ولی خب تو خونها کولرگازی روشنه مدادم نمی‌دونم چی بگیرم😐

بچه اولته عزیزم؟

من،فقط چیزای تابستانی گرفتم براش..

چند خرداد میاد؟
دختر منم ۲۸ خرداد میاد

سوال های مرتبط