۴ پاسخ

من هم صبح دارم هم بعدظهر نمدونم 😂

من هم صبح هم شب بعضی اوقات حالت تهوع دارم ولی هنوز نرفتم برای جنسیت نمیدونم😂

اره فقط عصر از ۷ به بعد

نه من کلا تهوع نداشتم

سوال های مرتبط

مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری