اب پز می کنیم میدیم
من با یذره از شیر خودم و کره قاطی میکنم میخوره،فک میکنم اب نباید بدی تا یه ساعت بعدش دل درد میشه
رنده میکنم با ماست و کره میدم
میزارم جلوش خودش میخوره
اما زرده تنها. رو با کره و خرما میدم
زرده رو با کره له میکنم بعد به شکل توپ های کوچیک کوچیک درستشون میکنم و میزارم دهن بچم
البته بچمو کلی سرگرم میکنم و میزارم دهنش
بینش هم چندبار یه نوک قاشق اب میدم تا قورتش بده اخه حالتش جوریه که میچسبه تو دهن
به نام خدا هزار تا مدل برای این بچه درست کنم
نخورد که نخورد 😭
ابپز میکنم با کره محلی له میکنم میدم
خالی میدم اصلا نمیخوره ولی عاشق کرهس
به نام خدا با هزار روش سامورایی و نخورد
تهش میریزم تو فرنی اش تخم مرغ رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.