فردا باز قراره مذاکره کنن مگه؟؟ پوشک #شیرخشک#بچه#

۸ پاسخ

امشب میره اسلام آباد پاکستان برای مذاکره

اگرم برن فایده نداره، آمریکا داره مثل مذاکرات دو ماه پیش وقت می‌خره

اصلا مذاکره با اینا بی فایدس کی به تعهدشون عمل کردن همین الان هم سه تاش ونقض کردن تمیدونم اینا به جی فکر میکنن که قبوا کردن برن مذاکره

چه فایده میرن باز خواسته همدیگه رو قبول نمیکنن دوباره جنگ میشه 🤕🤕🤕

آره میرن اسلام اباد

ن کنسل شد

نه دیگه بهم خورد فک کنم

بله بااجازتون

سوال های مرتبط

مامان یسراجان وپسرم مامان یسراجان وپسرم ۱ سالگی