۵ پاسخ

دعا کن زنده بمونیم پوشک و شیر پیدا میشه

حالا باز ما یکسال رد کردن میتونیم شیر پاستوریزه و اینا بدیم اونا که بچه زیر شیش ماه دارن خدا به دادشون برسه

عزیزم اصلا استرس نداشته باش پسر منم همسن دختر شماست و شیرخشکیه اگه پیدا نشد که میشه فعلا اونی که داری رو با شیر پاستوریزه نصف نصف بده بهش و بیشتر غذا بده که شیر کمتر بخوره انشالله که مشکل شیر و‌پوشک نباشه فقط خدا خودش هوای خودمونو بچه هامونو داشته باشه واقعا ماهایی که بچه داریم خیلی گناه داریم 🥺😢

اره حرومزادهااا بدبخت ترمون کردن

شیر پاستوریزه بده گلم نگران نباش پوشکم اگه ی مارک نباشه مارکای دیگه هست

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری