بله تا من خواستم بگیرم یه چیز باز قحطیش اومد😅😅😅
وارداتی بود. دیگه نمیاد. برو داروخونه های پرت . بعضیاشون دارن
آره پیدا نمیشه منم یدونه دادم واسه دخترم دیگه پیدا نکردم
هلال احمر برو اونجا پیدا میشه
برو داروخونه های بیمارستانا دارن ،
منم قبل عید چندجا پرسیدم نداشتن
اره منم پیدانمیکنم خیلی وقته میگن دیگه نمیاد توزیع نمیکنن تو داروخونه ها البته من نتیجه ای هم ندیدم ازش
من ریسورس میدم
من gain up گرفتم چون دکتره گف ممکنه اصن تقلبی باشه
پدیاشور مگه برای دوسال ب بالا نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.