موی بلند شیک تره
چه نمکهههههه😍
اخ بگردمش سبک شد بچم🥹
این قبل و بعد پسر منم
ای جان 🥰
چجوری موهاشو کوتاه کردین ؟ تو ارایشگاه گریه نکرد؟ پسر من موهاش خیلی نامرتب شده اما میدونم اصلن نمیذاره ارایشگر به موهاش دست بزنه چون واسه قد و وزنم تو بهداشت اینقد گریه کرد و خودشو غلتوند که اخرم وزنش اشتباهی شد ...
پسر من تا خودم اصلاح میکردم خوب بود همین که ارایشگاه رفت رهبر کره شمالی برگشت
عزیزممم ❤️😍
قشنگ شده ولی فکر میکنم آرایشگرش نتونسته یه مدل قشنگ مناسب با چهره اش اجرا کنه چون خیلی چهره ی ملوسی داره ماشالله 😍
پسر منم🥲
خیلی پشیمونم کوتاه کردم
قبلش خیلی شبیه خودته انگاری اما الان یکی دیگه 😅😅😅😅چقدر تغیر کرده
وااای پسرای منم میرن آرایشگاه یکی دیگه میشن 😅
ولی خیلی گریه میکنن هرسری...
شما علیسان گریه نمیکنه؟؟!
کجا میبریش؟
ارایشگاه کودک خوب ببرین
خیلی قشنگ کوتاه میکنن
اتفاقا کوتاه قشنگتره گلم بزرگتر نشونش میده
وااای داماد گلم و ببین🥹😍😂
گوله نمکهههه
چقدر عوض شده
اوخی🥰
پسر منم همین قدر تغییر کرد
خیلی موی کوتاه بهش میاد واقعا ناز شده😍❤️
مبارکش باشه.خیلییی بهش میاد😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.