۲۰ پاسخ

موی بلند شیک تره

چه نمکهههههه😍

اخ بگردمش سبک شد بچم🥹

این قبل و بعد پسر منم

تصویر

ای جان 🥰

چجوری موهاشو کوتاه کردین ؟ تو ارایشگاه گریه نکرد؟ پسر من موهاش خیلی نامرتب شده اما میدونم اصلن نمیذاره ارایشگر به موهاش دست بزنه چون واسه قد و وزنم تو بهداشت اینقد گریه کرد و خودشو غلتوند که اخرم وزنش اشتباهی شد ...

پسر من تا خودم اصلاح میکردم خوب بود همین که ارایشگاه رفت رهبر کره شمالی برگشت

عزیزممم ❤️😍

قشنگ شده ولی فکر میکنم آرایشگرش نتونسته یه مدل قشنگ مناسب با چهره اش اجرا کنه چون خیلی چهره ی ملوسی داره ماشالله 😍

پسر منم🥲
خیلی پشیمونم کوتاه کردم

قبلش خیلی شبیه خودته انگاری اما الان یکی دیگه 😅😅😅😅چقدر تغیر کرده

وااای پسرای منم میرن آرایشگاه یکی دیگه میشن 😅
ولی خیلی گریه میکنن هرسری...
شما علیسان گریه نمیکنه؟؟!
کجا میبریش؟

ارایشگاه کودک خوب ببرین
خیلی قشنگ کوتاه میکنن

اتفاقا کوتاه قشنگتره گلم بزرگتر نشونش میده

وااای داماد گلم و ببین🥹😍😂

گوله نمکهههه

چقدر عوض شده

اوخی🥰
پسر منم همین قدر تغییر کرد

خیلی موی کوتاه بهش میاد واقعا ناز شده😍❤️

مبارکش باشه.خیلییی بهش میاد😍

سوال های مرتبط