۷ پاسخ

تا میگن خبری نیست به بدترین شکل میخوریم امیدوارم خبری نباشه ایندفعه

ازکجامطمنی من استرس داره میکشتم باردارم هستم بدتر

از یه منبع موثق میگی یا ن؟؟

خداکنه

من از اضطراب معدع درد گرفنم

والا مامان من نون نداشتن رفته نون بخره از ساعت۵ تازه اومده خونه سرخیابون ما میوه فروشی جارو زدن اصلا یه وضعی

وای کاش اینطور باشه بس استرس کشیدم کل وجودم درد میکنه😭

سوال های مرتبط