۱۸ پاسخ

من باشم انقد برا کفش بچه هزینه نمیکنم چون نهایت چند ماه اندازشه

لبوبو بدم میاد

گرونه نمی ارزه اصلا اینقد هزینه کنی

من لبوبو بدم میاد براش یه جفت صورتی خریدم خیلی نازه 🥹 اما دیشب رفتیم نامزدی جا موند خونه ی خالم گفتم امروز میرم میارم

خیلی خوشگله...واسه بچه هرچی میخای بخری خساست کن جز کفش...کفش خیلی مهمه...من بچه بودم بخاطر یه کفش ارزون قیمت یه مدت شصت پاهام بی حس شده بود ...بخر براش خیلی خوشگله

منم یه کتونی دیدم۱۶۰۰ وارداتیه اینقدددد سبک و نرم و راحته ک من میگرفتمش دست عشق میکردم چ برسه تو پام باشع حتما میرم میگیرمش واسه دخترم

آدرسش کجاست ؟ تا کن ببین نرمه تا میشه بخر قشنگه من ی کتونی برا پسرم خریدم خشکه اذیته انداختم دور

من لنگه همینو گرفتم ۷۰۰

چ سایتی عزیزم ؟ مدل دیگ نداره چون من لبوبو دوست ندارم ولی کفشش خوبه قشنگه

من ۶۰۰ دادم کفش تازه دوسایزم بزرگتر گرفتم عشققق میکنه کفی شم خوبه پاش اذیت نمیشه یعنی خودم هی دست میزنم یموقع تخت نشده باشن ی چندماه دیگ دوباره ی جفت

کفش خارجی خوبه من پسرم کفشاش مارکه از خارج میاد زرتی کوچیک و خراب نمیشه اگه اوکیه معتبره بگیر

ارزش داره منم از همینا گرفتم

بنظر من کفش گرون و خارجی بهتر از ایرانی بی کیفتته
من برای پسرم خریدم ۲/۵۰۰ اولین کفششو برای عیدشم۴/۵۰۰ خریدم هم نرم هم راحتر بچه باهاش راه میره

چیزی که ارزونه جون ماعه خواهر کفش کودک تز ۱۲۰۰شروع میشه

نه بابا همینه دیگه قیمت ها
من ۳ تومان شب عید کفش خریدم برای دخترم
وارداتی های جنس خوب همینه دیگه قیمتش
کیفیت هاشون فرق داره
اونموقع من میخریدم یه تومانی هم بود ولی خیلی سفت و سنگین بود کفشش و راحت نبود
بچه نوپا باید سبک و خیلی نرم باشه کفشش که فقط وارداتی های گرون این جوری ان

من تقریبا همین مدل گرفتم ۸۸۰ هزار تومن

سبک و شیکه 👌😍 من باشم میخرم

چی بگم والا الان همه چی گرونه دیگ

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی