۱۳ پاسخ

من همیشه نهار که میپزم واسه شام اضافه میاد که همون میخوریم

ابگوشت گذاشتم

همونی که ناهار داشتم اضافه میزارم برای شام امشبم قورمه سیزی داریم

احتمال50درصد بریم رستوران
دلم زرشک پلو خواست

املت
الویه
سیب زمین سرخ کرده و تخم مرغ
شامی کباب
تتالی
عدسی
سوسیس دست ساز و سیب زمینی
لازانیا
امن برای شام معمولا اینارو میذارم

کش بادنجون

کوکو سبزی

من خوراك لوبيا و قارچ دارم

املت.

ته چین داریم

استانبولی

نمی‌دونم



لوبیاگرم
الویه
عدسی
کتلت

من ماکارانی میخوام بزارم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی ۱ سالگی