خوبه ک😟
عرضشو هم گفت ۲۵ اینم خوبه ؟
برا من ۳۶ گف خوبه
عالیه
فقط با این فکر ک سرویکست خوبه نری کار سنگین کنی ب خودت فشار بیاریی
وا😐از ۳۸ دیگه بهتر؟
واا دیونم هستن
بووو خاهر ۳۸ خیلیم خوبه
من شکمی ۳۳ بود دکتر هیچی نگفت
من ۳۶ بودم نه سنو و نه دکتر چیزی بهم نگفت
🧐🧐وا خیلیم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.