سنو آنومالی گفت طول سرویکس واژینال ۳۸ گفت یه خورده دیگه باید بالا بره

۱۰ پاسخ

خوبه ک😟

عرضشو هم گفت ۲۵ اینم خوبه ؟

برا من ۳۶ گف خوبه

عالیه
فقط با این فکر ک سرویکست خوبه نری کار سنگین کنی ب خودت فشار بیاریی

وا😐از ۳۸ دیگه بهتر؟

واا دیونم هستن

بووو خاهر ۳۸ خیلیم خوبه

من شکمی ۳۳ بود دکتر هیچی نگفت

من ۳۶ بودم نه سنو و نه دکتر چیزی بهم نگفت

🧐🧐وا خیلیم خوبه

سوال های مرتبط