قطره آهن ندم پسرم چی میشه؟

۷ پاسخ

من تا قبل دندون دراوردن دادم دندون دراورد ندادم
کمی بزگتر شد شربت که دندون سیاه نمیکنه دکتر داد از اون دادم
شکر خدا همه ی دندوناش سالم
و کمخونیم نداره
خیلی راضیم
الان برای بچه دومم همین کارو میکنم
ولی تا میتونی عدسی بده
سه شیره بده
توت فرنگی
همه چیزایی که. برای کم خونی خوب بده

سوا منم هست آخه بعضی وقتها یادم میره

منم بهش نمیدم ولی بجاش خرما مویز شیره خرما سه شیره اینارو میدم اسفناجم خوبه ولی تاحالا ندادم بهش نمیدونم مجازه هنوز یا ن

خب از شش ماهگی ذخیره اهن خیلی افت میکنه
باعث کمخونی و فقر اهن و همچنین نازک شدن موها میشه

منم اصلا ندادم بالا میاره

خدایی نکرده دو روز دیگه شاید دچار فقر آهن و کمبود آهن بشه

پسر منم نمیخوره توفش میکنه خسته شدم

سوال های مرتبط

مامان ELIN🧸🌙 مامان ELIN🧸🌙 ۱۵ ماهگی
مامان هــایان👶🏻🤍 مامان هــایان👶🏻🤍 ۱۴ ماهگی