سلام از مامانی ک فعلا هیچی برا دخمل خانومی نگرفته
😂

۱۱ پاسخ

چطوری طاقت آوردی 😂😅

زایمانتون چندمه گلم

منم همینطور🤭

منم هنوز هیچی واسه پسرم نگرفتم🚶🏻‍♀️

من ازهمون اول شوهرم گفت برج ۲تاالانم فقط سرویس خوابش گرفتم😵‍💫

منم 😂

و به تو از دور سلام 😁
ومنم هم چنین دریغ از یه جوراب

منم همینطور🤭

🥲چجوری تحمل کردید نخریدید اگ استراحتی نیستید خوبیش اینه برای خرید سرگرم میشید هفته های اخر حالی‌تون نیست

منم خیلی کار دارن

منم همینطور 😑😂😂

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد