بچه ها من حرکات بچم خیلیی پایینه طبیعیه؟

۴ پاسخ

آره عزیزم عادیه

بعدا بالا میاد الان کوچیکه اونجاس

خاهرا تو روبیکا گروه زدم کسی هست بیاد
از حال هم خبر دار شیم
ایدیم میذارم
oomoo19
این رو تو روبیکا بنویسید بعد اولش@ اینو بزارید در پیام های ذخیره خودتون بفرستید بزنید روش بهم پیام بدید لینک بدم💙
اونجا از هر شهری هستن
حتی میتونید سوال هاتونم بپرسید
اینجا ک نت کسی بالا نمیاره♥

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان طنین🩷 مامان طنین🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جاوید🩵جانان🩷 مامان جاوید🩵جانان🩷 ۵ ماهگی