۱۲ پاسخ

تو این شرایط جامعه بارداری ظلم ب بچس......

سقط کن

منم باردارم

نگران نباش منم باردارم

عزیزم خدایی ک اون بچه رو داده بهت حتما توانش هم میده، بعضیا خیلی راحت میگن سقط کن! 😐 اون نطفه هرچند هنوز کامل نیست ولی یه بچه مثل همین بچه ای هست ک الان داری و حاضری جونت رو واسش بدی.. ولی اون نطفه چون کامل نشده و زبون نداره مجازی بکشیش؟ اون دنیا میتونی بگی آره من کشتمت؟

خدا بهت توانش هم میده ،نگران نباش .دومی تجربه داری دیگه راحتتره

دیگه شده عزیزم ایشالله خدا کمکتون کنه بتونید به بهترین نفع بزرگشون کنید

بچه دوم خییییییلی راحت تر از اولیه نترس منم میترسیدم ولی خیلی راحت تر بود چون تجربه داشتم سریع استرسی نمیشدم و سخت هم نگرفتم

وای چه اسم قشنگی داره دخترت😍 معمولا بچهای دوم آرومترن تو دوروبریای ما که واقعا همینجوری بوده سخت نگیر عزیزم کسی که داده توانشم میده بهت امیدوارم قدمش خیر باشه واستون

دیگه نمیشه کاری کرد از همین الان همسرت رو به کار بکش بعد از به دنیا آمدن بچه خیلی سخته اگه نمیکنه ی کمکی بگیر بیاد از صبح تا عصر کارای خونه رو بکنه وکمک حالت باشه چاره ای نیست

من خودم به شخصه تو این شرایط نمیارم واقعا سخته

خدا کمکت میکنه غصه نخور دیگه شده

سوال های مرتبط

مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری