خانما بچم خیلی لگد نمیزنه بیشتر حرکت میکنه

۵ پاسخ

سلام درسته

دقیقا برای منم همینطوره
نمیدونم جاش کمه یا خستس از بس تو شکم مونده 😂

همون حرکت مهمه

واس منم لگد نمیزنه حرکت میکنه

واس منم الان لگدش احساس میکنم کم شده بعضی اوقات کش و قوس حس میکنم

سوال های مرتبط