نه نبازی نیست
احتمالا ضرب دیده بخاطر اونه دردمیکنه
دیدی یه جای آدم به جایی میخوره کبود میشه درد میکنه احتمالا بخاطر کوفتگی
اتفاقا دو هفته پیش هم مامانم اونجوری شدن سر نوه ی داییم خورد به اونجای بینی با علایمی ک شما گفتی
رفتن عکس گفت شکستگی خفیف داره و ازجاش تکون نخورده گچ و اینا لازم نیست فقط مراقب باش دوباره ضربه نبینه
شمام یه عکس برو احتیاطا
احتمال شکستگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.