۱۰ پاسخ

ماهم برای خودمون داستان‌هایی داریم

منم که خودم آهنگ گوش کنم هیچ مانعی ندارد ولی شوهرم که گوش می‌کنه باهاش. دعوام میشه

شوهرمنم سخت بیزارازاهنگ

آبجی اره عاشق آهنگ غمگینم

من شادمهر گوش میدم مجید رضوی و هیراد عزیزم😭

دقیقا دیشب این اتفاق برا ما افتاد همسرم آهنگ غمگین گذاشت آهنگ دلتنگی 😐منم هی چپ چپ نگاش کردم هی تیکه انداختم اینم بگم پریدم اعصابم دست خودم نیست تا بخوابیم خواستم ی دعوایی ام بکنم 😂

توام چپ چپ نگاش کن😏

من شادمهر زیاد گوش میدم ، کلا روحیم با صدای شادمهر سازگاره تا خواننده های دیگه

من آروم گوش میدم و عاشقانه و زیاد حامیم و راغب

چرا 😅
بخاطر آهنگ غمگین؟

سوال های مرتبط