۷ پاسخ

وای کالاندولا خیلیییی میسوزونه ، واقعا سوزش وحشتناکی میده نباید روی زخم و اینجور چیزا بزنی ، حتی مناسب بچه هم نیست همه بره بچه استفاده میکنن

پسر منم دیروز بردم دکتر اونم چسبندگی داشت دکتر جدا کرد
دوستان اینجا بم گفتم وازلین و ان ان و پماد الفا بزن تا یماه

از داروخونه به نظرم وازلین بگیر ما موقع ختنه بعدش وازلین زدیم

پماد آ چشمی بزن سریع خوب میشه یاپماد آد

زنگ بزن بپرس

چسبندگی بوده که با دست رفعش کرده مرتب چربش کن عزیزم تا بر نگرده اگ برگرده باز جراحی میشه
طبیعیه که میسوزه دیدی وقتی یه زخم رو بدن ایجاد میشه اوایل چیزی بهش بخوره میسوزه اینم همونه

پماد اد بزن

سوال های مرتبط