سلام خوبی
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
اوه چقد زیاد. منم 32هفته دکتر بودم بهم گفت 35 هفته بیا
چرا ۴۰روز. منم دیروز کنترل داشتم. دکترم گف. از این ب. بعد باید دوهفته ی. بیای
وا دکتر من میگه چقددیرب دیر میایی دو هفته ای بیا 🚶برو ی دکتر دیگ خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.