۵ پاسخ

سلام خوبی

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

اوه چقد زیاد. منم 32هفته دکتر بودم بهم گفت 35 هفته بیا

چرا ۴۰روز. منم دیروز کنترل داشتم. دکترم گف. از این ب. بعد باید دوهفته ی. بیای

وا دکتر من میگه چقددیرب دیر میایی دو هفته ای بیا 🚶برو ی دکتر دیگ خب

سوال های مرتبط