ضربان قلبش چند بود تو سنو تشکیل قلب
منم رفتم انتی گفت هماتوم ب اندازه ۲۶ میلی دارم میترسم🥲 آخه سر بارداری اولم نداشتم خونم هم آپارتمانیه طبقه دو هستم پله بالا پایین مییرم
استراحت کن ، پله بالا پایین نرو فقط برای رفتن آزمایش و دکتر بیرون برو
زیاد حمام نرو دکتر به من گفت در هفته دو بار ، موقع سرویس و حمام آب به هیچ عنوان نباید داغ باشه آب ولرم استفاده کن ، یبوست اصلا نباید داشته باشی
دکترت اگه بهت شیاف داده طبق دستورش استفاده کن ، کار سنگین نکن
رعایت کنی از بین میره نگران نباش
مایعات و میوه سبزیجات هم زیاد بخور
اینم عکس سنو
ن لکه بینی ندارم
استراحت کن گلم شیاف بزار
لکه بینی نداشتی؟
درد پریودی زیاد داری؟
استراحت کن شیاف بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.