خانما از کی به بجه اهن میدن؟

۴ پاسخ

شیش ماهگی

من از سه ماهگی میدم.... کم خونی هم نداشت

شیش ماهگی ولی اگه ازمایش بده و کم خونی داشته باشه یا زود بدنیا اومده باشه از دوماهگی باید شروع کنی

۶ماه که تموم بشه

سوال های مرتبط

مامان نینی گولو 👼🏻 مامان نینی گولو 👼🏻 ۸ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱۱ ماهگی