تاچهل روزنبایدنزدیکی داشته باشی رحم زخمه خونریزی داری هنورحم جمع نشده بخیه که ده روزه خوب نمیشه،من نزدیکه دوماهه هنونزدیکی ندارم بخیه هام خوبه ولی جای بخیه هام هنوکامل خوب نشده ترس دارم
نههههه چهل روز صبر کن بعدا داغون میشی
اگه به سرت زده و نمیتونی آره ولی نکن اینکارو
اره میشه ولی بعدش اقا مثل همیشه راحته خانم نابود میشه شدنش ک میشه ولی نتیجش بدبختی برای بدن یک زنه😑
نه اصلا ، بحث خونریزی و بخیه به کنار. بحث عفونت و آماده نبودن بدنت هست
نه اصلا چون رحم زخم خدای نکرده خون ریزی میکنی تا ۴۰ روز باید صبر کنی بعد معاینه بشی اگ زود نزدیکی داشت باشی مستعد عفونت میشی و درگیر دوا دکتر
این همه عجله برای چیه😆😂
دکترم تأکید میکنه دیگه تا ۴۰ روز نداشته باش بزا بدنت یکم رو بیاد دختر چه واجبه
چشم سفید اگر باشی اره🤣🤣🤣
من بعد از 20روز داشتم ولی الانم درگیر عفونت شدیدم
اگ بخیه هات اوکی شده مشکلی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.