فشیال برو اول.پوستت نفس بکشه..پوستای اضافه ازصورتت میره.پرتقالیت رفع میشه.بعدهرچی بزنی روصورتت جذب پوست میشه قشنگ..
همونجا بپرس چیا بگیری مناسب پوستت.
منم باید اول برم فشیال.
من خودم همیشه ضدافتاب فلوییدی بدون رنگ میزنم حتی توی خونه...
سرم ویتامین سی هم بگیر شبا بزن.
سلام گلم من مشاور پوست و مو ام
بهش میگم منافذ باز پوست که اکثر پوستهای چرب دارن
شما اول باید روتین روزانه مناسب پوستتونو داشته باشید و درکنارش از سرم نیاسینامید و روتین هفتگی و رعایت کنی🩷
اگه چیزی خواستی یا بازم سوال داشتی در خدمتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.