خانوما بچه چهار پنج روزه سرما میخوره؟؟؟

۷ پاسخ

عدسه طبيعيه اگه علائم ديگه اي نداره سرماخوردگي نيست نگران نباش

برای من نوزده روزه بود سرما خورد دیگه تواین سن نمی‌دونم احتمالش هست

نه من دکتر رفتم گفت سرما نمیخورن نوزادا اگ بخورن حتما بیمارستانی میشن از ی ماه ب بعد امکان داره سرما بخورن
اگ خس خس میکنه مال شیر خوردنه بیشتر بازم دکتر ببرین نشون بدین

بله میخوره خیلی مراقب باش

نگران نباش و حساس نشو . بچه ها سیستم ایمنی خیلی قوی دارن. راحت سرما نمیخورن

بله

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی