سلام بر ماه ۶ام و اب رفتن شکم😐😐😐
#بارداری

۱۰ پاسخ

فکر میکردم فقط منم اینطوریم 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

عه منم فک میکنم شکمم کوچیک شده😐😐

وای منم شکمم کوچیک میشه انگار چرا خب 😭

چ جالب منم یه هفتس حس میکنم شکمم نسبت به قبل آب رفته

اقا کاش منم اب بره خیلی غصه میخورم

من ماه هفت ک رفتم شکمم انگار کوچیک ترشده🙁

منم زياد شكم ندارم

منممم

خدای چرا اینجوریه منم شکمم اب رفته انگار🤣🤣🤔🤔

عه مگه میشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱ ماهگی