خانما سرلاک میشه ریخت تو فرنی ؟

۲ پاسخ

سلام ببخشید اینجا سوال میپرسم نوزاد پسر منم وقتی میخوابه دمای بدنش میگیرم ۳۶.۹ میشه هرازگاهیی میترسم. بچه شما هم طبیعی بود دمای بدنش. ؟

من ی وقتایی میریزم
اسراف نشه
فرنی شل میشه ی ق چ سرلاک میریزم سفت میشه میدم بخوره

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان صدرا جانم مامان صدرا جانم ۸ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی