غذاهای خوب بخور شیرت زیاد شه و برداشته باشه
کره محلی هم عالیه شیرتو پرچرب میکنه کباب بخور مغزیجات
اگه شیرخشک میخوای بدی از اپتامیل ساده ۲ شروع کن طعمش خوبه و و یبوست نمیاره اپتامیل پرونوترا هم خوبه
اگه دوسداری شیر خودتو بخوره زود کوتاه نیا .مدام سینتو بده دهنش .بذار گشنش بشه که شیرتو بخوره .شیرافزا بگیر بخور شیرت زیاد بشه .امگا سه بخور
میتونی شروع کنی اما ببر دکتر که با توجه به سنش که ۸ ماه هست نوع شیر خشک بهت بگه
براچی نشه شروع کنی؟
سیشه شیر اونت بگیر مثل سینه مادره بچه ها راحت قبولش میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.