۴ پاسخ

ببر به دکتر نشون بده
شاید آمپول یا قرص بده

چه دردی داشتید میشه بگید

خواهرشوهرمم داره هرازگاهیم کیستاش میترکن خیلی درد میکشه بنده خدا ولی یه قهوه دارویی هست قبلا میخورد کیستاشو از بین برده بود
ولی تو شیردهی و بارداری منع مصرف داره

فعلا شیاف استفاده کن استراحت چیز سنگین اصلااااا بلند نکن
من سه ماه پیش فهمیدم کیست هموراژیک دارم که یکمم خونریزی داده بود ولی با همین چیزا خوب شد

سوال های مرتبط