من 10 روز دیگه میرم ان تی میخام برم پیش شهناز محمدی
من انتی رفتم ساحل بابویی جنسیتم گفت
من عزیزم
بنطر من برو پیش کاویانی شهناز محمدی زیاد اشتباه میکنه ولی کاویانی دقیق حالا درصد خطا هی هست بعدش بابویی واقعا بنظر منهیچی سرش نمیشه چند تا از فامیلامون رفتنپیشش گفتن گفته بچت مشکل داره و دختر ولی کرمانشاه گفته بود هیچ مشکلی ندارن و پسر شهناز محمدی من رفتن پیشش گفت احتمالا پسر ولی تعیین جنسیت رفتم کرمانشاه گفت دختر
من پیش ساحل بابویی میرم کارش خوبه دقیقه
توهمون ان تی بهت احتمال میده دیگه الکی نرو هزینه جدا بکن
ان تی بهم احتمال دختر داد
۱۶ هفته رفتم غربالگری دوم گفت دختره قطعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.