۸ پاسخ

دولتی بیخیال شو
الان هیچییییی تو دولتی نیست خواهرم پرستار میگه افتضاح شده و بودجه نداره بیمارستان حتی دستکش نیس

من تازه یکسال بابل هستم مهرگان به نظرم خیلی خوبه میگن تمیز تر از بابل کیلینیک هم هست من خودم بلوک زایمانش رفتم تر و تمیز بودن خوش اخلاق بودن

مهرگان خصوصی هست
یحیی نژاد دولتی
معلومه که مهرگان خیلی خیلی بهترههه

من دی ماه مهرگان عمل هیسترو کردم، خوبه بد نیس، یحیی نژاد هم که دولتیه جالب نیست
اما کلا بیمارستان های ساری بنظرم خیلی بهترن شفا و نیمه شعبان
بارداری؟

مهرگان خوبه

شمال آمل

یحیی نژاد دولتیه زیاد تعریفی نیس

مهرگان خیلی خوبه دکترت کیه عزبزم

سوال های مرتبط

من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری