سن آنچنان مهم نیست مهم بلوغ شخصیتی طرفت هس
من با همسر اولم کم فاصله داشتم ولی آدم بیخودی بود ولی با همسر دومم ۱۲ سال داریم خیلی مرد خوبیه
نه عزیزم بستگی به شخصیت طرف داره
خیلیا هیچ اختلاف سنی ندارن و اختلاف فکرشون زیاده وهمش دعوا مرافه
خیلیا هم اختلاف سنی زیادی دارن و اما تفاهم دارن و خیلی خوشبختن
ببین طرف تو چه خانواده ای بزرگ شده ....
بعضی اوقات ارع بعضی اوقات نه باید ببینی از نظر فکر چقد باهم فرق دارن
من و شوهرم ۱۰ سال اختلاف داریم با این که بچه بچه هم تکون میخور بازم همش بحث و دعوا مث هم نیستیم
من ۱۳سال فاصله سنی داریم و..
مشکلی ندارم خیلی خوبیم باهم❤️
ببین همه چی بستگی ب طرف مقابلت داره.
مثلا من دخترخالم باشوهرش۱۵سال تفاوت دارن ولی هر دو مثل دخترپسرای امروزی بیرون میرن و تیپ میزنن..
و برعکسشم دیدم تفاوت سنیشون کمه همش دعوا میکنن
ولی درکل همه چی بستگی ب طرف مقابل داره برید حتما مشاوره ..
ولی نظر شخصی خودم مخالفم نهایت۳/۴سال..
من و شوهرمم تفاوتمون ۱۰ساله ولی همیشه میگم کاش از یه دهه بودیم هموبیشتر درک میکردیم
والا من خواهر شوهرم با همسرش همسنه دارن طلاق میگیرن من با همسرم ۱۱ سال اختلاف دارم و خیلی خوبیم.بشتگی به طرف مقابل داره
بزرگترین اشتباه هست من با شوهرم 12 سال اختلاف سنی داریم هیچ وقت هم نفهمیدم همش دعوا و بحث داریم
منو همسر نزدیک ۲سال فاصله سنی مونه،خیلی خوب همدیگه رو میفهمیم،ذهن و اندیشه مون خیلی به هم نزدیکه و از طرفی همسر خیلی پخته ست،درسته که از لحاظ مالی اوایل ضعیف بود ولی دیدم که پخته و بسیار تلاشگره انتخابش کردم و الان شکر خدا باهم تلاش کردیم و همه چی در عالی ترین حالت ممکنه
حالا فک کردی اونایی ک تفاوت سنی ندارن هیچمشکلیم ندارن🤔ب شعورشخصیت طرفه ب اخلاقهو و و و و .........دخترعموم باشوهرش ۱۵سال اختلاف دارن سه تابچم دارن مشکلیم ندارن
بستگی ب اخلاقش داره خیلیا تفاوت سنی زیادی دارن ولی مرد خودشو همفکر زنش میکنه کودک درونشون فعاله
😉باهاش برو بیا ببین اخلاقش چجوریاس با لوس شدنات و دلت میگیره پایه بیرون رفتنه
چقده هم نظرین چقده پایه شیطونیاته
مهم اینه ادم باشه ولی خب اختلاف سنی کمترم بهتره من چن نفر دیدم بخاطر اینکه سن مرده بیشتره مشکلاتی داشتن آخه درکی از دوره خانومه نداشته ولی اگه آدم بفهم و با درکی باشه عب نداره
منو شوهرم۱۴سال فاصله داریم من ۱۹هستم شوهرم۳۳
اخلاقامون بهم میخوره بعضی جاها من خیلی چیزا رو نمیفهمم و اون میفهمه سعی میکنه درستش کنه برای من که خوب بود.
بستگی داره
نه عزیزم بستگی به شخصیت طرف داره
خیلیا هیچ اختلاف سنی ندارن و اختلاف فکرشون زیاده وهمش دعوا مرافه
خیلیا هم اختلاف سنی زیادی دارن و اما تفاهم دارن و خیلی خوشبختن
ببین طرف تو چه خانواده ای بزرگ شده ....
با همسر؟؟؟ بله اشتباه تفاوت سنی عقلانی و درست ۲تا۷ ساله نهایت چندسال بیشتر اگر دو طرف از لحاظ عقلی هم سن باشن
قطعا اره تازه جدیدا خودشونم نامه نمیدن واسه عقد باید کلی مشاوره بری
تفاوت سنی زیاد خوب نیست تا جایی که میتونید انجام ندید
اره والا
بله اشتباهه
با شوهر؟
نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.