۴ پاسخ

ماه آخر هر روز حلیم بخور وزن دهی عالی داره برای آب دور بچه هم مایعات زیاد مصرف کن

ماه آخر اش کباب حلیم بخور

لیدی میل میگن خوبه

میخای وزن بگیره یا چی؟

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری
خانوما یکم همفکری میخام.
من سر بارداری قبلم تا ۱۶ هفته شیاف گذاشتم بعدش تا ۳۶ هفته هر هفته امپول زدم
سونوی رشد ۳۲ هفته خوب بود اب دورش ۱۴ بود.
نمیدونم چی شد که من ۳۶ هفته به دکترم گفت برام سونو بنویس. رفتم سونو بهم گفت اب دور بچه شده ۹
همونجا سریع رفتم مطب دکترم خودش سونو کرد گفت مک نزدیک ۷ میبینم.
یه هفته اب و دلستر خوردنم بیشتر کردم این بالا نیومد پایین تر میرفت سونو بیوفیزیکال دوبار دادم خوب بود. توی این یه هفته ده روز من هرشب ان اس تی میدادم. دو بار ازم تست امینوشور گرفتن منفی. یه روز رفتم مطب یه دکتر که ببینم سزارینم میکنه یجوری ک بیمه تکمیلی بده چون بچه سفالیک بود. ۳۷ هفته و ۴ روزم بود. گفت بخاب ان اس تی بگیرم. ضربان قلب بچه گفت ریتمش خوب نیس سریع برو بیمارستان تا بیام سزارین کنم.این اتفاق ساعت ۲ افتاد و من سریع رفتم بیمارستان. ساعت ۱۰ ونیم شب منو سزارین کردم. اینو بگم ۳۶ هفته و دو سه روز یه دکتر دیگه ای رفتم مطبش معاینم کرد گفت دهانه رحمت نیم سانت بازه. از همون روز من به لکه بینی افتادم. در حالی که خود ۳۶ رفتم مطب دکتر خودم معاینه کرد گفت سر بچه خیلی پایینه قشنگ لمسش میکرد ولی دهانه رحم بسته بود. اون روزی که من بستری شدم برای زایمان تست گرفتن امینوشورم مثبت شد. ولی واقعا من نفهمیدم این کم ابی دور بچه چی بود یهو . اگه من ۳۶ هفته نمیرفتم سونو چی میشد بچه میموند تو خشکی