دوستان بچم سرفه میکنه بنظرتون طبیعی یا نغ؟!

۳ پاسخ

برای سرفه آیورامی خوبه گیاهیه هر 8ساعت 1سیسی
پلارژین هم هر 8ساغت 10قطره البته دکتر داد ولی آیورامی گیاهیه خوبه اونم دکتر متخخ
ص داد

برا من درست یک ماهگی سرفه میکرد بردم دکتر دارو داد سرما خورده بود زودتر بردم خوب شد

من دقیقا ی هفته قبل واکسن دوماهگیش اینطور شد بردم دکتر

سوال های مرتبط

مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی