برای سرفه آیورامی خوبه گیاهیه هر 8ساعت 1سیسی
پلارژین هم هر 8ساغت 10قطره البته دکتر داد ولی آیورامی گیاهیه خوبه اونم دکتر متخخ
ص داد
برا من درست یک ماهگی سرفه میکرد بردم دکتر دارو داد سرما خورده بود زودتر بردم خوب شد
من دقیقا ی هفته قبل واکسن دوماهگیش اینطور شد بردم دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.