اره ولی تبش خیلی بیشتر از دوماهگی بود. دو روز اول تب داشت کلا.. با استامینوفنن هم صفر نشد تبش باید چک می کردم به بالا ۳۹ نرسه و پاشویه کنم. سه روزه کلا شیر هم با بدبختی هر ۳ ساعت ۳۰ سیسی میخوره
خیلی سبک تر😍
عزیزم کانال بازی هوش وکتاب دارم از بدو تولد😍
حتما بیاین پیشمون
کانال بله@panahtoys
کانال تلگرام@panahtoys
شماره تماس09902737450
برای تهران تحویل حضوری هم داریم👌
اره اما بیشتر مراقب تبش باش برا دختر من تبش زودتر شرو شد
بله عزیزم طبق برنامه قبله،نگران نباش
ولی خیلی خیلی سبک تر🥲خداروشکر برا مهوا ک خیلی خوب بود،سر واکسن دوماهگیش واقعا اذیت شد بچم
انشالله برا دیبا جان هم خوب و سبک بگذره❤️
منم ۳ روز دیگه
اره خیلی راحت تر از دوماهگیه اصلا نگران نباش
آره عزیزم اصلأ نگران نباش، انشاالله زود تموم میشه
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.