۸ پاسخ

اره ولی تبش خیلی بیشتر از دوماهگی بود. دو روز اول تب داشت کلا.. با استامینوفنن هم صفر نشد تبش باید چک می کردم به بالا ۳۹ نرسه و پاشویه کنم. سه روزه کلا شیر هم با بدبختی هر ۳ ساعت ۳۰ سیسی میخوره

خیلی سبک تر😍

عزیزم کانال بازی هوش و‌کتاب دارم از بدو تولد😍
حتما بیاین پیشمون
کانال بله@panahtoys
کانال تلگرام@panahtoys
شماره تماس09902737450

برای تهران تحویل حضوری هم داریم👌

تصویر

اره اما بیشتر مراقب تبش باش برا دختر من تبش زودتر شرو شد

بله عزیزم طبق برنامه قبله،نگران نباش
ولی خیلی خیلی سبک تر🥲خداروشکر برا مهوا ک خیلی خوب بود،سر واکسن دوماهگیش واقعا اذیت شد بچم
انشالله برا دیبا جان هم خوب و سبک بگذره❤️

منم ۳ روز دیگه

اره خیلی راحت تر از دوماهگیه اصلا نگران نباش

آره عزیزم اصلأ نگران نباش، انشاالله زود تموم میشه

بله عزیزم

سوال های مرتبط