۸ پاسخ

واسه دختر من ۲ ماهگی سبک بود ۴ ماهگی خیلی اذیت کرد یک هفتست زدم هنوز تو خواب شیر میخوره اعتصاب شیر میاره بی خوابی میاره تب ک حالا با ا ستا میشه کنتر کرد بقیش سخته 🥲

پسرمن ك اصلا تب نكرد رسيدم خونه بهش پاراكيد دادم يكي دوساعت خوابيد وقتي بيدار شد خيلي خيلي زياد گريه كرد ك ديگ حال نداشت و رنگش پريده بود و بعدش خواب رفت😓

برای پسر من خیلی سبکتر از دوماهگی بود

سبک تره

سبک تره

بنظرم سبک تراز دوماهگی بود دختر من ک اصلا تب نکرد خدارو شکر حتی دمای بدنشم ی ذره هم بالا نرفت فقط تا ۲۴ ساعت هر ۴ساعت پاراکید بده

از دو ماهگی سبک ترع

واسه پسر من ۴ ماهگی سبک تر بود
هر۴ ساعت پاراکید بده تبش بالا نره اگه بالا رفت پاشویه کن
پسر من چند ساعت بعدش یکم گریه کرد روز اولم حواسم بود تب نکنه

سوال های مرتبط