سلام خانما از واکسن ۴ ماهگی اگه تجربه ای دارین بهم بگین

۱ پاسخ

واسه پسرم خیلی اسون گذشت
حتی حوله سرد و گرمم نزاشتم براش فقط یکی دو بار اونم در حد ی دیقه

سوال های مرتبط