خانوما شما هم ازین زینک به بچه هاتون میدین؟

تصویر
۶ پاسخ

من بچه اولم میدادم از ۶ماهگی گاهی دکتر میداد
برا اشتها

ماهگی میشه داد؟ چقدر میدی ؟

منم به دخترم چند روزیه میدم ولی یبوست گرفت یعنی از زینکه یا پدیا ؟

اره ولی به دخترم میدم که ۲ سال و ۴ ماهشه دکتر برا اشتهاش زیاد بشه داد

من فقط قطره آ د میدم چیز دیگه ای بهش نمیدم دکترم نداده

اره از دوماهگی دکتر داد
۲/۵سی سی میدم عصرا

آری..

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۱۰ ماهگی
مامان 👶🏻 دیاکو ☃️ مامان 👶🏻 دیاکو ☃️ ۱۶ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان اِلآی مامان اِلآی ۱۴ ماهگی
مامان نیلا🥰♥️🥺 مامان نیلا🥰♥️🥺 ۳ ماهگی