من بچه اولم میدادم از ۶ماهگی گاهی دکتر میداد
برا اشتها
ماهگی میشه داد؟ چقدر میدی ؟
منم به دخترم چند روزیه میدم ولی یبوست گرفت یعنی از زینکه یا پدیا ؟
اره ولی به دخترم میدم که ۲ سال و ۴ ماهشه دکتر برا اشتهاش زیاد بشه داد
من فقط قطره آ د میدم چیز دیگه ای بهش نمیدم دکترم نداده
اره از دوماهگی دکتر داد
۲/۵سی سی میدم عصرا
آری..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.