۴ پاسخ

نه من نمیدم

منم میدم

مامان من میداد به پسرم اون اوایل الان که شاید هفته ای یه بار اب جوشیده ولرم با یه تیکه قند کوچولو یا نبات سفید

من گاهی اب قند میدم چل سی سی با یه قند
ولی بچم شیرخشکیه میخام بدونم اب خالی میشه بهش بدم

سوال های مرتبط

مامان اِلآی مامان اِلآی ۱۴ ماهگی
مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی
مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی