خانما شما به بچه هاتون آب میدین؟؟؟

۲۲ پاسخ

من با نبات آب جوش یکم ولرم میشه میدم تست کردم برا دلدرشم خوب بوده هر چند روز ی بار ته شیشه شیرش میریزم میدم یکم

من میدم همون از ۷-۸ روزگی

من از دکترش پرسیدم گف در حد چند قطره آب جوشیده ولرم مشکلی نداره..

اره منم میدم بهش

هرچی سخت بگیری بدتره

نه از دکتر پرسیدم گفت شیر می خوره اب بدنش تامین می شه

تو شش ماهگی باید آب بدی زودتر نه

زیر ۶ ماه آب دادن ب کودک خطرناک

ن خطرناکه

نه

آب خالی ندادم،ولی نبات داغ و قندآب میدم
اتفاقا دکترش گفته،چون سنگ کلیه داره نباید بدنش کم آب بشه.
یه محلولی هم داره که خیلی تلخه همونم دکترش گفته با آب قند آب نبات مخلوط کنم بدم
والا قدیما که شیرخشک نبود اگه بچه سیر نمیشد قندآب میدادن،یا برای دل درد نبات داغ
حالا تازه فهمیدن آب الکترون داره،آخه قبلا نداشت🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من ۲ روزه کمکی میدم دیشب آب جوشیده سرد دادم تشنش بود قشنگ خورد قبلاً چندین بار رفلاکس و کولیک که داشت نبات داغ واب جوش میدادم خوب میشد از این به.بعد دکتر گفت روزی در حد ۳یا ۴ قاشق توی روز آب جوشیده سرد بدم بخوره چون کمکی ۲روزه شروع کردم

مامانای مهربون شیر مادر خودش ۱۰ دقیقه ی اول آبه واسه رفع تشنگی نوزاد بقیه ش شیر و یه ربع آخرم چربیه واسه وزن گیری بچه
البته شیر خشکی ها رو نمیدونم 🙏

بله آب جوشیده سردشده دوسه روز یکبار میدم چون پسرم چندروزیبارمدفوع می‌کنه دکترش گفته

نه اصلا

اره هواگرم گناه دارن من هم اب میدم دخترم ساکت میشه

والا قدیم همه چی میدادن بچه هام سالم و خوب بودن الان میگن همه چی بده بچه هام همش مریضن

چه خطرناکی داره بچه تشنه میشه حتی خود دکترا میگن بدین مشکلی نداره

روزی یکبار با یک کوچولو قند یا نبات در حد ۲۰ تا ۳۰ سی سی

ن بابا هنوز زودههههه دل درد میش.اب بعد از شیش ماهگی میدن .جوشیده و سرد شده

از چهارماه اره باید بدی

بله آب جوشیده سرد شده

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی
مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی
مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی
مامان اِلآی مامان اِلآی ۱۴ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهان‌و فرهان💙 مامان ماهان‌و فرهان💙 ۱۳ ماهگی