درضمن دختر منم ۷۰ تا میخوره هر ۳ ساعت. اما برام مهم نیست چون رشدش نرماله ازمایشم دادیم همه چیش اوکی بود. نمیدونم چرا مامانای گهواره کلا دوست دارن بچه اشون چاق باشه. بخدا چاقی نشونه سلامتی نیست که حتی برعکس. بعدم مگه مسابقه اس که هی از بقیه میپرسید بچه ات چند کیلوعه که فکر میکنید شما عقب موندید ازش
عزیزم اونی که ۱۲۰_۱۴۰ میخوره دفعاتش کمتره خب. مال شما ک ۶۰ تا میخوره تعداد دفعاتشم بیشتره حتما. مثلا کسی که ۱۴۰ تا میخوره هر دو ساعت شیر نمیخوره که دیگع. چه مقایسه مزخرفی. بعدم نیاز بدن هرکسی متفاوته. من خودم همیشه کم غذا میخورم وزنمم کمه ۵۴ کیلوام و لاغرم، ولی تمام ویتامین و... بدنم تامینه و هیچوقت تو ازمایشی کمبود چیزی نداشتم
دختر منم همینه
هر چند ساعت ۶۰ تا میخوره؟ یعنی از وقتی کمکی شروع کردین اینجوری شده؟
پسر من ۱۵۰ میخوره نازه اطرافیان میگن کم میدی
مال من ۹۰ تا بخوره بندری میزنم
دخترمنم شیر نمیخوره
دقیقا منمممم
پسر منم فقط تو خواب 90 تا میخوره اونم هر چهار ساعت یه بار
برا منم ۶۰ بیشتر نمیخوره برا همین ریز مونده
وااای منم.با کلی کلنجار ۶۰تا🤯
شاید طعم شیرخشک رو دوست نداره
دختر منم اول اپتامیل میدادم اصلا نمیخورد بزور 60 تا میخورد الان عوض کردم نان میدم دوست داره 120 تا میخوره
مال من ۲۱۰تا
پسر من ۱۵۰ میخوره
من ۱۵۰ میخوره
واسه منم همین عزیزم تو تنها نیستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.