منم تو عقد رابطه داشتم ب نظرم تاثیر داره بعد عروسی شوهرم خیلی هات و دنبال رابطه نبود دگ
اردیبهشت عقد کردیم، شهریور پلمپ باز شد
فروردین عروسی
همسرم ک کاملا راضی بود هیچوقت هم چیزی نگفته، فک نکنم تاثیری داشته باشه
از پشت هم اصلاااااا ، ۷ساله ازدواج کردم
از پشت من تجربه دارم افتضاحه افتضاح خیلی بده تا یه هفته نمیتونی بشینی
فک نکنم دیگه کسی تو این زمونه صبر کنه
من تو عقد رابطه کامل نداشتم الآنم رابطمون خوبه مثل دوران عقد و از پشت هم اولش یکم درد داره بعدش خوبه البته نه اینکه کامل از پشت رابطه داشته باشیا بعضی اوقات برا تنوع خوبه
من تا خود عروسی صبر کردم رابطه کامل نداشتم اما از راه های میان بری زیاد استفاده کردم🤣🤣
خیییییلی تاثیر میزاره
من. تا شب عروسی نذاشتم هنوزم که هنوزه میگه حال میکنم با اون کارت که نذاشتی تا عروسی
چون خیلی دوران عقد اصرار کرد حتی دعوامون میشد ولی بازم نمیزاشتم
منم تو عقد رابطه كامل داشتم بعدم حامله شدم ، از پشتم خيلييييي درد داره ولي اگه دردشو تحمل كني حله 🤣
چرا گهواره امروز اینجوریه؟ این سوالاتو از کجا میارید؟🫣😂
ن بابا چ ربطی داره
من تو عقد رابطه کامل داشتم حامله هم شدم
من ۴ سال نامزد بودم عقد نمیوفتادن جلو بکنیم بعد ۲ ماه عقد موندیم کلا ولی عقل الانم داشتم همو تو دوران عقد رابطه کامل میرفتم مثلا یکی دو هفته ب عروسیم ک شب عروسیم بدون استرس باشم
من بعد دوهفته حامله شدم😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.