۱ پاسخ

عزیزم آنقدر حساس نباش منم اینجوری بودم کارم کشید به قرص خوردن الان دیگه به ولش کن زدم خیلی راحت ترم بچم هم بهترشده خداروشکراز وقتی بهش گیر نمیدم هی میگفتم نکن ،بشین،از جاریام یاد گرفتم اونا هم بی خیالن واسه همون آنقدر بچه میارن خلاصه سخت نگیر اینا همه میگذره هم روان خودت وبچه رو به هم نریز.اینا بزرگ میشن ماییم که پیر میشیم

سوال های مرتبط