سلام سه روزه اسهالم باید چیکار کنم میگن آب دور بچه کم میشه

۴ پاسخ

من دوهفتس همینم اگه خیلی در روز میری میای برو دکتر اگه کمه نیازی نیست من نگران بودم رفتم دکتر هیچی نیست فقط نباید دفعات زیاد باشه در روز

دکتر برو بهت قرص میده. اسهالت خوب شه زودتر
اب و مایعات فراوان بخور ـ
کته و ماست نعنا بخور
اب سیب بخور یا خود سیب
پودر سنجد یا خود سنجد هم عالیه

کته و ماست یکم خوش نمک باشن بخور
کشک رامک بخور اینا اسهال تموم میکنن
دوغ هم شنیدم اب دور بچه رد زیاد میکنه

موز بخور

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو👼🏻 مامان جوجو👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی